Rangkaian Media Sosial PahangKu

.

Monday, December 5, 2016

RAJA DUBSMAH UCOP BUAT HAL LAGI KECOH, GAMAT!


dsc02204


PERSEMBAHAN Ucop Buat Hal Lagi Live berlangsung dalam keadaan yang cukup gamat dan kecoh dengan pelbagai aksi mencuit hati insta famous dan rajaDubsmasher, Ucop atau nama sebenarnya, Yusof Hashim.

Ucop Buat Hal Lagi merupakan persembahan live satu jam, menunjukkan kepakaran Ucop dalam melakukan aksi lip sync, gerak tari serta gaya penyanyi yang ditirunya.

Antara barisan penyanyi popular yang ditiru gaya mereka ialah Lady Gaga, Beyonce dan penyanyi no. 1 negara, Datuk Siti Nurhaliza.






Kebijaksanaan Ucop dalam menjiwai karektor berlainan bukanlah satu masalah buat pemuda berusia 23 tahun itu.

Ini kerana kerjayanya sebagai penari banyak membantunya untuk menyelami selain imitate setiap karektor figura popular yang ditirunya itu.


Ditanya kenapa memilih untuk ‘menggayakan’ diri sebagai seorang wanita, Ucop berkata, “Saya pilih perempuan kerana perempuan banyak attitude. Kalau you nak Ibawa attitude guy dalam Instagram, (seperti contoh) I bawa watak hensemlah, youtak rasa ke I kena kecam.

“I tak kisah lah kalau orang nak label I next Dee ke, Ifa Raziah ke, Aznil Nawawi ke, sebab itu persepsi orang,” katanya lagi kepada Mynewshub.

Dalam persembahan itu, Ucop menggayakan beberapa persalinan mengikut kesesuaian lagu yang disampaikan antaranya seperti pakaian tradisional dan dress.








Senarai lagu popular yang dilip sync antaranya seperti Bad Romance, Best Thing I Never Had, Seindah Biasa dan Makhluk Tuhan Paling Seksi.

Malam ini merupakan malam terakhir persembahan Ucop Buat Hal Lagi Live, jadi jangan lupa dapatkan tiket anda di Matic, Pusat Pelancongan Malaysia, Jalan Ampang.


0 comments:

share2